Toiminta

Kotkan Reumayhdistys järjestää Reumailtoja, kesä- ja syysretket, pitää päiväkerhoa Karhulan Kodintalolla, kutsuu koolle yhdistyksen sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset sekä järjestää jäsenistölle liikuntaa.

Seuraa tapahtuma- ja toimintatiedotuksia AJANKOHTAISTA sivultamme.

Liikunta ja kuntoilu ovat tärkeää reumasairauksissa kunnon ylläpitämiseksi, nivelten liikkuvuuden säilyttämiseksi sekä lihaskunnon vahvistamiseksi. Kunnon ylläpito helpottaa arjen toiminnoissa selviytymistä. Yhteiset liikuntatuokiot virkistävät mieltä ja saat samalla vertaistukea. Ryhmissämme kuntoilet oman vointisi mukaisesti. Älä jää yksin, tule mukaan iloiseen joukkoomme!

Ohjatut liikuntaryhmät ovat maksullisia ja ilmoittautumiset sitovia. Ilmoittautuminen vuodeksi kerrallaan.

Kaipaamme jäseniltä ideoita liikuntatoiminnan järjestämiseen (mitä, missä, milloin). Hallituksen jäsenet ottavat mielellään vastaan ideoitanne.

VUODEN 2020  LIIKUNTARYHMÄ

VESIJUMPPA ON TOISTAISEKSI TAUOLLA. KARHUVUORIKODIN LÄMMINVESIALLAS ON TOISTAISEKSI SULJETTU VALLITSEVAN COVID-19 TILANTEEN TAKIA.

KOTKAN REUMAYHDISTYKSEN 70-VUOTISJUHLA 2019

Vietimme juhlapäivää lauantaina 18.5.2019 Ravintola Keisarinsatamassa Kotkan Höyrypanimolla. Musiikilliseen juhlaamme osallistui yli 50 vierasta. Saimme mukavasti tervehdyksiä ja onnitteluita. Onnittelupuheen pitivät Kotkan kaupungin edustajana hyvinvointijohtaja Liisa Rosqvist sekä Suomen Reumaliiton edustajana järjestötoimenjohtaja Ulla Rantanen. Musiikkiesityksistä vastasivat laulukuoro Kipsikurkut, Reijo Paavola sekä Aava Pohjantuli. Yhdistyksemme 70-vuotiaan historiikin oli loistavasti tiivistänyt ja esitti Ulla Karhunen.

Suuret kiitokset kaikille osallistuneille sekä esiintyjille!

Teitte juhlastamme iloisen ja muistettavan!

terveisin hallituksen jäsenet ja järjestelytoimikunta

TULES-jumppaamassa
(Klikkaa kuvan päältä suuremmaksi)
Hammaslääkäri luennoimassa hammashoidosta Einon Kammarilla