Toiminta

Mielen- ja kehonhuollon jumpat joka toinen keskiviikko Kumpanuustalo Viikarilla ovat käynnistyneet ja osallistujia on ollut mukana tapaamisissa mukavasti. Seuraa ilmoituksia asiasta Ajankohtaista -sivulla!

Kotkan Reumayhdistys kokeili uusia liikuntamuotoja ja tutustumismahdollisuuksia vuoden 2018 kuluessa.

Ensimmäinen tutustumiskäynti toteutettiin Hyvinvointikeskus Huumassa 23.5.2018. Kokeilimme ohjattuna omaa liikkuvuutta kuminauhalla, isolla pallolla ja kepillä.

Kiitos osallistuneille!

Toisella tutustumiskerralla kokeilimme joogaa Kumppanuustalo Viikarilla 30.7.2018 liikuntasali Aavassa Kymen Joogan ohjaajan opastuksella.

TUTUSTUMASSA OLI MUKANA MUKAVASTI YHDISTYKSEMME JÄSENIÄ!

KIITOS OSALLISTUNEILLE!

Liikunta ja kuntoilu ovat tärkeää reumasairauksissa kunnon ylläpitämiseksi, nivelten liikkuvuuden säilyttämiseksi sekä lihaskunnon vahvistamiseksi. Kunnon ylläpito helpottaa arjen toiminnoissa selviytymistä. Yhteiset liikuntatuokiot virkistävät mieltä ja saat samalla vertaistukea. Ryhmissämme kuntoilet oman vointisi mukaisesti. Älä jää yksin, tule mukaan iloiseen joukkoomme!

Ohjatut liikuntaryhmät ovat maksullisia ja ilmoittautumiset sitovia. Ilmoittautuminen vuodeksi kerrallaan.

Kaipaamme jäseniltä ideoita liikuntatoiminnan järjestämiseen (mitä, missä, milloin). Hallituksen jäsenet ottavat mielellään vastaan ideoitanne.

VUODEN 2019  LIIKUNTARYHMÄ

Vesijumppa:

• Kevätkausi Karhuvuorikodilla 10.1.- 25.04.2019 torstai-iltaisin
  • Jäsenhinta 5€ / kerta
  • Jos tiedät jääväsi vesijumpasta useamman allaskerran ajalle tauolle tai lopetat ryhmässä altaalla käynnin: ilmoitathan Varpulle p. 040 565 0934 jotta saamme jonossa olevia ryhmään mukaan

VESIJUMPPARYHMÄT torstaisin Länsi-Kotkassa Karhuvuorikodin lämminvesialtaalla 10.1. - 25.4.2019

1. ryhmä klo 17.30    2.ryhmä klo 18.15

Hiidenrinne 1 48350 KOTKA

Vesijumppavastaava Varpu Teikari p. 040 565 0934

PÄIVÄKERHOTOIMINTA  KARHULASSA STARTTAA TAMMIKUUSSA 2019

Päiväkerhon kevätkauden toiminta jatkuu alkaen 8.1.2019 klo 12.30 Kodintalolla ja kokoonnumme joka kuukauden toisena tiistaina: 12.2., 12.3., 9.4.

HUOM! Toukokuun päiväkerho peruuntunut!

Karhulassa Kodintalolla kerran kuukaudessa, kokoontuminen aina kuukauden toisena tiistaina klo 12.30.  Kahvimaksu 2€.

Vesivallintie 21 48600 KOTKA

Kerhovastaavina Maija Heiskanen ja Aino Jaanu. / Maija p. 040 748 0741

TULES-jumppaamassa
(Klikkaa kuvan päältä suuremmaksi)