AJANKOHTAISTA

Kotkan Reumayhdistyksen tapahtumat ja toiminta toistaiseksi peruttu!

VALLITSEVAN  Covid-19 EPIDEMIATILANTEEN TAKIA YHDISTYKSEMME KAIKKI TAPAAMISET JA TOIMINTA ON TOISTAISEKSI KESKEYTETTY. SEURAAMME SUOMEN HALLITUKSEN OHJEISTUSTA.

ILMOITAMME MUUTOKSISTA TÄÄLLÄ NETTISIVUILLAMME. SEURAATHAN MYÖS KAUPUNKILEHTI ANKKURIN JÄRJESTÖPALSTAA.

Toivotamme kaikille hyvää vointia!

Kotkan Reumayhdistyksen hallitus

KEHON JA MIELEN REUMALIIKUNTA  etäohjattu vertaistukiryhmä 2.6. - 14.7.2020

Oulun Ammattikorkeakoulun fysioterapia- ja sosiaalialan opiskelijat toteuttavat opinnäytetyönä yhteistyössä Uuden Oulun Reumayhdistys ry:n kanssa maksuttoman vertaistuki- ja liikuntaryhmän.

Etäohjatut tapaamiset järjestetään tiistaisin klo 18-19. Voit osallistua mistä vain verkkoyhteyden päästä! Ryhmä kokoontuu helppokäyttöisen Microsoft Teamsin välityksellä. Opastamme kaikkia osallistujia ohjelman käytössä.

Ryhmän sisältö koostuu fysioterapian keinoin ohjatusta liikunnasta sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia tukevista luennoista. Fysioterapeuttiopiskelijoiden ohjauksessa saat juuri sinulle sopivat ja turvalliset vaihtoehdot harjoitteluun - Näin voit tukea toimintakykyäsi poikkeusolojenkin aikana lempeästi liikkuen.

Vuorovaikutteisilla etäluennoilla käsiteltäviä teemoja ovat mm. uni, palautuminen ja reumaatikkojen liikunta. Lisäksi saat mukavan vertaistukiryhmän ja pääset tutustumaan muihin samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin!

Ilmoittautumiset ja lisätietoja saat sähköpostitse: uudenoulunreumayhdistys@gmail.com

tai puhelimitse: puheenjohtaja Johanna Nummela, p. 0442696064, varapuheenjohtaja Anna Poropudas, p. 0440557917. He vastaavat mielellään kysymyksiinne!

KREIVITÄR MARITZA näytös elokuulta SIIRTYY:  16.1.2021

Tapahtuman tuottajat ovat päättäneet edelleen siirtää operettia ja heidän terveisensä tässä:

"Pohdimme, että voi olla huono aika syksyllä vielä pitää isoja
operetteja isoissa saleissa, joten siirsimme Kotkan Marizan nyt
ajankohdalle 16.1.2021 klo 14:00.

Kiitos kärsivällisyydestä kaikille!!"

Kumppanuustalo Viikarin tiedote:

16.4.2020

Korona epidemian vuoksi Kumppanuustalo Viikarin kaikkien tilojen käyttö kokous- ja harrastetoimintaan on keskeytetty 30.3. – 30.4. Kaikki varaukset perutaan tuona aikana. Mahdollisesti sulku voi kestää 13.5. asti, Aulavastaava päivystää ma – to klo: 8.00 – 13.00 välillä.

Olavi Aaltonen

Kumppanuustalo Viikari

Aulavastaava

VESIJUMPAT PERUTTU TOISTAISEKSI!

COVID-19 JA VESIJUMPPA:

KARHUVUORIKODIN LÄMMINVESIALLAS SULJETTU TOISTAISEKSI!

VESIJUMPPA PERUTTU TOISTAISEKSI!

Kotkan kaupunki noudattaa Suomen hallituksen ohjeistusta:

”Tartuntojen vähentämiseksi tulee myös rajoittaa ei-välttämätöntä toimintaa, kuten lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla. Erityisen tärkeää tämä on riskiryhmiin kuuluvien suojelemiseksi.”

Yhdistyksen sääntömääräinen KEVÄTKOKOUS 2020 huhtikuussa peruttu!

Kotkan Reumayhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous siirtyy vallitsevan Covid-19 epidemian takia myöhempään ajankohtaan.

Tarkempi kokouksen ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

KARHULAN PÄIVÄKERHKERHO  peruuntunut loppukeväältä  2020

Päiväkerhotoiminta jatkuu syksyllä ja aloitusajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Mariankatu 24
Käy peremmälle portista...
... ja tule tapaamisiimme sisäpihan sisäänkäynnistä!

Kumppanuustalo

Viikarin