Toiminta

Kotkan Reumayhdistys järjestää reumailtoja, kesä- ja syysretket, joululounaan, pitää päiväkerhoa Karhulan kodintalolla, kutsuu koolle yhdistyksen sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset sekä järjestää jäsenistölle liikuntaa.

Seuraa tapahtuma- ja toimintatiedotuksiamme kaupunkilehti Ankkurin järjestöpalstalla sekä AJANKOHTAISTA sivullamme.

Liikunta ja kuntoilu ovat tärkeää reumasairauksissa kunnon ylläpitämiseksi, nivelten liikkuvuuden säilyttämiseksi sekä lihaskunnon vahvistamiseksi. Kunnon ylläpito helpottaa arjen toiminnoissa selviytymistä. Yhteiset liikuntatuokiot virkistävät mieltä ja saat samalla vertaistukea. Ryhmissämme kuntoilet oman vointisi mukaisesti. Älä jää yksin, tule mukaan iloiseen joukkoomme!

Ohjatut liikuntaryhmät ovat maksullisia ja ilmoittautumiset sitovia. Ilmoittautuminen vuodeksi kerrallaan.

Kaipaamme jäseniltä ideoita liikuntatoiminnan järjestämiseen (mitä, missä, milloin). Hallituksen jäsenet ottavat mielellään vastaan ideoitanne.

VUODEN 2022  LIIKUNTARYHMÄ

Kokoonnuimme keväällä normaalia pienemmällä kokoonpanolla. Vesijumppa jatkuu syyskaudella 2022 kevään pienryhmillä. Lämminvesialtaalla on mahdollista olla max. 7 henkilöä ohjausvuoroa kohden. Kevään 2023 vesijumpan ilmoittautumisesta tulossa tietoa marras-joulukuun vaihteessa.

Vesijumppa:

• Karhuvuorikodin lämminvesiallas
  • Jäsenhinta 5€ / kerta
  • Jos tiedät jääväsi vesijumpasta useamman allaskerran ajalle tauolle tai lopetat ryhmässä altaalla käynnin: ilmoitathan Varpulle p. 040 565 0934 jotta saamme jonossa olevia ryhmään mukaan

PÄIVÄKERHOTOIMINTA

Päiväkerhon syyskauden toiminta jatkuu syksyllä 2022 Kodintalolla Karhulassa ja kokoonnumme joka kuukauden toisena tiistaina klo 12.30. Päivämäärät tarkentuvat myöhemmin.